GOD MORGON

HEJ ALLA VÄNNER. Har ni det gott? Det har vi och vi har just avslutat en god frukost. Sitter nu här vid datorn med mitt kaffe och funderar lite över den kommande dagens händelser. Det står ju skridskor på programmet för tjejerna. Inte så kul väder idag, men ändå uppehåll ,än så länge. Känns faktiskt som att det mycket väl skulle kunna börja att snöa.
Men är det sportlov så är det.....



Resten av dagen är inte planerad mera än att Janne, som är ledig ,ska fortsätta med rummet och sätta upp väggskivorna.
Det är bara det som återstår. Jag köpte igår lite nya prylar, tavlor mm. Allt det är på plats och det blev såååå snyggt!
Nu är det kö vid datorn så jag får vackert flytta på mig.
Ha en fin dag och.....LEV LIVET LYCKLIG.
KRAMISAR FRÅN BIBBI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0