GOTT OCH BLANDAT.....

Hej vänner.
Idag blir det lite blandad kompott. Har ni sett att TUIFLY NORDIC lanserar vin i plastflaska ombord på planet!
MMHHMM.....Då får man vänja sig vid det då. Detta hoppas man ska bidra till mindre bränsleförbrukning och mindre utsläpp! Ja...kanske ligger något i det.



I tisdags, den 24/2 slutade KARNEVALEN I RIO. Jag har aldrig varit där, bara läst om den och sett bilder. Men gissa om jag skulle vilja!! Det måste vara en fantastisk upplevelse! Karnevalsgatan, SOMBODROMO, är hela 600 meter lång och har 60.000 sittplatser!



    









Men Brasilien har ju så mycket mera än KARNEVALEN att bjuda på.

KRISTUSSTATYN, som ligger 710 m. över havet.



CORCOVADOBERGET (SOCKERTOPPEN )LÄGG MÄRKE TILL LINBANAN!





Här spelades MOONRAKER med ROGER MOORE in där han tampades med skurken LAWS.



Ett av de äldsta och flottaste hotellen, COPACABANA PALACE. BYGGT 1923.


AVENIDA ATLANTICA.





SER INTE HELT FEL UT! Eller vad tycker ni? Jag känner starkt för VÄRME !!!
Men till alla er ,som liksom jag ,trånar efter sol och skönt väder. Håll ut! Förr eller senare så kommer det hit också.
Sen måste också nämnas att LARZ CHRISTERZ och SCOTTS kommer till MOTALA  i morgon. Biljetterna är slutsålda för längesen. Jag gillar PUPLE RAIN bäst, om vi nu ska tala om dansband.
Ha en fin dag och var rädda om varandra.
KRAMAR...ER BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, jag skulle oxå vilja åka till Brasilien! Synd att kriminaliteten är så hög bara. Men det verkar ju vara så hilma fint där!

2009-02-26 @ 12:39:49
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Ja det vore GREAT, eller hur mitt lilla hjärta!

2009-02-26 @ 12:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0