I`M BACK.

Hello everybody! I´m back.
Har ni haft en bra helg, det myckna snöandet till trots? Janne och jag har haft en finfin helg. Vi blev bjudna till Linda
och Magnus och vi sov över. Det är inte ofta vi sover borta och jag kan säga att vi hade det hur bra som helst! Man känner sig alltid varmt välkommen till dem! Fick en supergod rätt med kycklingfile som jag måste få receptet på, pommes och härlig sallad med rödlök i (som jag älskar). Riktigt gott rött vin till och sen kaffe med mjuksega chokladmuffins. MUMS.
Inte så jättekul när vi vaknade i morse och såg hur mycket snö det var på bilarna! Tror att det var mera snö hos dem, men under resan hem så minskade det med snö, för att sen öka på igen ju närmare vi kom MOTALA. Det snöar ännu, men har nog slagit om till milt väder nu, för det verkar mera blaskigt.
Som ni ser så har min blogg ändrat utseende. Vad tycker ni? Själv tycker jag att det känns lite som att köpa sig ett nytt klädesplagg, m.a.o. ROLIGT.



Eller så här.....HI...HI...

Här kommer att bli en riktigt lugn och skön söndagskväll. Lite god mat och sen bara "softa".
Jag tycker det blir skönt att det blir vanliga veckor igen. Skolan drar igång och man kommer tillbaka till sina rutiner.



Vem skulle inte vilja krypa ner i detta inbjudande badkar, med lite jordgubbar, bubbel, levande ljus och skön musik.
Det, om något, vore väl avkoppling?









Jag vill rikta ett VARMT TACK till er, LINDA och MAGNUS.

Och så önskar jag alla en fin söndagskväll. VAR RÄDDA OM VARANDRA.
KRAMAR...ER BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0