JUST DEN HÄR DAGEN......

Hej kära vänner. Tror att vi har fått varannandagsväder, för idag är det grått och mulet. När jag tittar ut genom förnstret så ser jag att det har börjat snöa. Och enl. SMHI så förväntas det ca 1 dm nysnö och man varnar för kraftig halka. Trist.
Just som man började få lite vårkänslor. Men vad var det jag sa.... Vintern kommer i februari.

     

I går provade jag att köra vår snöslunga. Den är knappt använd. Vi fick den en jul av våra omtänksamma barn.
Den var inte alls svår att köra, men själva gasreglaget har lossnat och måste skruvas åt. Trodde jag. Men Janne
säger att det har gått sönder! Hur då? Vi har ju inte använt maskinen.
Men det verkar som att den här vinter kommer den till användning i alla fall.


 







  



Ha en bra dag vänner. Vi hörs till kvällen.
Kram från BIBBI.

AB IMO PECTORE.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0