MAN KAN HA VÄNNER.....OCH SÅ KAN MAN HA VÄNNER.

Hej. Förstår någon vad jag vill säga med rubriken? Jo, det finns vänner som du talar väder och vind med, som du tycker mycket om och har roligt tillsammans med. Men sen finns det vänner som berör en på djupet, som man kan ge förtroenden till och kan lita på till 100%. En sån vän har jag träffat idag. Jag fick tulpaner. Det blev jag glad för. Men det borde vara hon som fick massor av tulpaner! Det får du här av mig nu. Och sen får du en stor säck med en massa goa kramar att ta fram när allt känns hopplöst, vilket det kan göra för oss alla emellanåt. Sen ger jag dig en påse med "kraft och styrkepulver" att brukas vid behov. Skickar också med en påse skratt, när jag ändå är i farten, för det är nyttigt att skratta.  
LEV LIVET LYCKLIG, MIN VÄN.
KRAMAR FRÅN BIBBI.







                   








                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0