MIN ÄNGEL EVELYN.

Nästa inlägg tillägnar jag min lilla ängel Evelyn.



Redan här börjar det spira en speciell vänskap mellan oss. -Du min lilla älskade....

             



                        




Janne med sin lilla prinsessa.

                      

           

Evelyn bodde hos oss i tre veckor när hennes mamma låg på sjukhus för att föda hennes lillebror.
Och då förstärktes bandet mellan oss. Hon var så lätt att ha och det var roligt att ta hand om henne.

                 



Är hon inte bedårande, så säg..

                   

            

Här är hon lite blyg och vill inte fotograferas.



MIN LILLA ÄNGEL.... FARMOR ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET.

JAG VILL VERKLIGEN ATT DU SKA FÅ LEVA LIVET LYCKLIG. PUSS  PUSS.



Kommentarer
Postat av: Sosso

Åhh vad fint du har skrivit och vilka fina bilder. Detta skall jag visa för Evelyn



Kramis

2009-02-09 @ 10:42:03
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: BIBBI

TACK VÄNNEN! DET ÄR ROLIGT ATT SKRIVA OM ERA UNDERBARA BARN OCH ÄNNU ROLIGARE ATT DET UPPSKATTAS.

2009-02-09 @ 12:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0