MIN BENJAMIN MED SAMMETSÖGONEN.

Detta inlägg ska handla om Benjamin. Hans ögon är som mörkbrun sammet. Det är nog många töser som kommer att bli knäsvaga när han ser på dem då han blivit äldre! Men än så länge finns det inga såna bekymmer.
Han är en sån rar pojke. Mycket intresserad av olika sorters spel på datorn (jag fattar inget) även att titta på TV. Men sen gillar han att åka pulka och blir han lik sin far Fredrik så vill han ALLTID vara ute.
Nu är det samma sak här att alla  fina bebisbilder på Benjamin är snyggt inklistrade i album, så vi får ta det som finns i bildväg.











Benjamin har ett sjörövarskepp i sitt rum, som jag har berättat om tidigare
så därför lägger vi in lite såna bilder på båtar och hav.











                      

                     





FARMOR ÖNSKAR DIG ETT LÅNGT OCH LYCKLIGT LIV, BENJAMIN.
PUSS OCH KRAM.
AB IMO PECTORE.          









Kommentarer
Postat av: Sosso

Åhh samma här. Va fint du skriver och vilka fina bilder. Skall visa Syrsa detta direkt närjag kommer hem



Kramis

2009-02-09 @ 10:44:10
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

KUL ATT DU VISAR BENJAMIN !

TACK TACK.

2009-02-09 @ 12:46:40
Postat av: Sosso

Hej Farmor!



Vilket fin skepp du har lagt in, ett sånt vill jag ha. Att jag gillar att vata ute och leka stämmer. Tycker om att spela spel datorn oxå, spelar nu madagaskar 2. Den är cool.



Jag tycker om när ni kommer eller när vi ses. Så jag längtar tills nästa gång vi ses.



Jag älskar min pappa och mamma och er lika så.



Puss och kram



Benjamin



Ps Jag har bett mamma hjälpa mig skriva eftersom jag inte kan stava så bra men Benjamin har jag skrivit helt själv Ds



2009-02-09 @ 19:58:42
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej Benjamin, min vackra gosse. Tack ska du ha för att du svarade så fint!

Jag tycker också mycket om när vi träffas, hoppas att det blir snart, om alla är friska samtidigt.

Puss och kram.

2009-02-10 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0