MIN PRINS MIO

Här kommer det sista inlägget i kavalkaden om mina barnbarn Och nu handlar det om MIO.

   

Här jag ganska nyfödd.


  



     

     
Efter ett "skrovmål "sover man gott.



     

Här är bild på kyrkan där jag döptes. Prästen var lite "rolig".
Min moster Linda och min pappas kusin Marcus är faddrar till mig.
  

 
 

Att gunga tycker jag jättemycket om. Här är jag . Liten i en stor gunga.




      



       


Bada och duscha är också kul.


        

      

    

   

     

På min första julafton var jag tomte. Själv så tyckte jag att det blev ganska varmt om huvudet med luva på sig!
Men den "stora" tomten var en schysst prick! Jag fick en massa paket av honom och det var kul.
 

 



      





            



  







 

      


LILLA MIO.... DU ÄR MIN OCH MORFARS PRINS. VI ÖNSKAR DIG ALL LYCKA I LIVET.
PUSSAR OCH KRAMAR I MASSOR.

AB IMO PECTORE. FRÅN MORMOR.        


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack så mycket för de fina bilderna och orden! Kramar från oss.

2009-02-07 @ 13:52:54
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack själv, min älskling.

2009-02-07 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0