MIN SOLSKENSPOJKE CASPER.



Hej kära vänner. Det här inlägget ska få handla om Casper. Han kommer från solen, för han är alltid glad.'Jag vet att hans föräldrar inte håller med mig när jag säger det, men så tycker jag att det är. Ett "BIG SMILE " från Casper lever man länge på. På bilden är han inte så gammal, ca 1 år kanske. HMMM..... LITE KLADDIGT, eller?

     









Den här tårtan fick Casper av mig på sin 1 - års dag.



 



   



De bilderna där han har en gul och blå body på sig är tagna en dag som han var hos mig när hans mamma jobbade.
 



   



Här spelar han trummor för fullt och ni ser väl hur koncentrerad han är....

 

Här är vi bjudna till Caspers dagis och då var han  tomte.




 


Och här tränar han sin lillasyster Felicia i den svåra konsten att lära sig gå.

 

Han har länge kallat mig för FOMMOR men nu kan han säga FARMOR.
Och han vill alltid dricka saft i kaffemugg! INTE I GLAS.
Du är för söt, Casper. Farmor älskar dig.

LEV LIVET LYCKLIG LILLE CASPER.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefint skrivit.. Jättefina bilder..

2009-02-01 @ 17:45:59
URL: http://familjenflinckjohansson.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Tack! Så glad jag blir att du tycker det.

2009-02-01 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0