MINA DAGAR MED THERESE.

Hej alla mina vänner.
Idag har vi varit och gjort stan, Therese och jag. Hon tog god tid på sig i leksaksaffären kan jag säga.
Och efter mycket vånda och beslutsångest så blev det dessa tingestar! Några figurer som heter GOGOS.
Inte för att jag förstår vad man ska göra med dem, eller vad det är som är så roligt med dessa, men hon är överlycklig!



Men hon har handlat en massa andra saker också för sina egna pengar. SORRY PAPPA OCH MAMMA, PENGARNA ÄR SLUT NU ! !
Och naturligtvis så var vi på FRÄCKA FRÖKENS och fikade. EN JÄTTE- JÄTTEMYSIG STUND.



Vi har testat den pyttelilla stekpannan som jag vann också, för idag ville Therese ha samma lunch som MORFAR nämligen stekt ägg och prinskorv. Det gick inte lika bra för oss att steka hjärtformade ägg som för CHARLOTTE PERELLI kan jag säga!



När vi kom hem från stan så kom solen fram ett kort ögonblick och vi bestämde oss för att gå bort till skridskobanan
igen.  Min tanke var att då kunna ta lite bilder på henne när hon åker skridskor. Fram med alla kläder , skridskor och hjälm och skyndar oss på, för vi hade inte så lång tid på oss. Men när vi är framme så möts vi av beskedet att det ska bli bandyträning och skridskoåkning är inte tillåten för allmänheten.
Ganska besvikna traskar vi hemåt igen.

  

Så när vi kom hem så fick hon en av mina hjärteklubbor som också var med i vinsten från DRÖMHUSET och
då blev allt genast mycket bättre, för de var såååå goda!



Här leker hon med MIO och tränar honom i att gå.

 



Trots att vi har haft det så bra, så tror jag att den lilla tösen har börjat få lite hemlängtan. Och tiden är nog mogen för att skiljas åt. Hon har skänkt mig så mycket fina minnen, med sitt lugna fina väsen. Hoppas att även jag har kunnat ge henne fina minnen att plocka fram, då hennes MORMOR inte längre finns kvar i denna världen.



NU FÅR NI VRIDA PÅ HUVUDET ! Ledsen, men det gick inte att ändra bilden efteråt.



Nu ligger hon nybadad och med nytvättat hår i sin säng och sover den sista natten. Hoppas att det inte var den sista
för gott.
TACK FÖR DESSA DAGAR THERESE. VI SES SNART IGEN.

LEV LIVET LYCKLIG    OCH.. PUSS OCH KRAM FRÅN MORMOR.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Just lovely ....=)

2009-02-18 @ 10:15:32
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

I FEEL THE SAME.....

2009-02-18 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0