OM AFTONEN

KÄRA VÄNNER.
En dag går mot sitt slut. Många är trötta efter arbetsdagens slit och ser fram emot kvällens vila och avkoppling.
Själv är jag också trött och tänker krypa ner i sängen tidigt i kväll.





Dagen har varit bra. Vädret inte så jättebra, men man kan inte få allt. Lille Mio fick göra nytt besök på jourcentralen,
men öronen var inte inflammerade. Hur ska man veta, när de är så små och bara gråter och tar sig för öronen?



Men en av framtänderna ser ut att ha spruckit igenom nu och flera kommer. Så då är det väl därför han har så ont.



JANNE har tagit ledigt från" hemmafixandet". Han orkar inte mera nu och i morgon ska han jobba. Jag ska greja lite i helgen, sånt som jag kan göra. Typ plocka och.....plocka...hi...hi...
Men sen så kommer Therese och vill tillbringa några dagar med sin MORMOR. Det blir roligt.
Då ska vi bl.a. gå på stan. Få se vad vi hittar på att göra då.

  
Trots att klockan bara är 19.00 så säger jag GOD NATT till er nu.
Hoppas att ni får sova gott. Det tänker jag göra.
Ha det bäst. Kramar från BIBBI.
AB IMO PECTORE.



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0