Paketet från DRÖMHUSET.

Hej alla mina vänner. Har ni det bra? Det är ett fantastiskt väder, åtminstone hos mig. Solen skiner in så starkt så jag har fått rulla ner persiennerna för att inte se hur smutsiga mina  fönster är. Men gissa om jag ska UT.. så fort som möjligt.
Men först tänkte jag avslöja vad det var i påsen:  Jo.. en liten stekpanna som är hjärtformad( man kan steka ägg eller plättar) 1 STOR och flera små godisklubbor ,Hjärtformade of course!  En citrongul doftdekal, små kakformar med bokstäverna I LOVE YOU , samt den fina väskan i rosa med vita prickar och hängande nalle , med texten: JAG TYCKER OM DIG. Och allt detta var inslaget i en fin affisch på CHARLOTTE PERELLI, som naturligtvis gick sönder när jag öppnade paketet!











Jag blev överraskad att jag var en av vinnarna och glad över presenterna.
Kommer att testa alla sakerna.



    

Lite snabblunch nu och sen på med bästa skorna. HÄRLIGT.

VÄNNER..... HA EN RIKTIGT FIN OCH MYSIG ALLA HJÄRTANS DAG.
KRAM PÅ ER FRÅN BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG. 

Kommentarer
Postat av: Janne

Det var ju roligt att du vann.

2009-02-14 @ 11:20:58
Postat av: BIBBI

JAVISST, min älskling!

2009-02-14 @ 18:25:23
Postat av: Sosso

Hej



Vart hade du tävlat någon stanns ?



Grattis



Kramis

2009-02-14 @ 22:27:27
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

På CHARLOTTE PERELLIS BLOGG.

2009-02-14 @ 22:31:01
Postat av: Sosso

vad gick tävlingen ut på



grattis



kramis

2009-02-14 @ 22:40:18
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Man skulle ge tips på hur man kan fira ALLA HJÄRTANS DAG. Och mina tips slog tydligen väl ut.

Kram

2009-02-15 @ 08:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0