Promenad i vårsolens glans.

Hej mina kära vänner. Blir ett sent inlägg idag. Har haft fullt upp och timmarna har rusat iväg. Vet inte vart lördagen tog vägen... Men visst...jag har fått mycket gjort.
Men har ni märkt vilket strålande vårväder vi har haft idag! Underbart, underbart!
På förmiddagen var Angelica och jag på stan. Det var längesen jag var på stan en lördag. Och jag tror att alla smittades av våryra för jag såg då bara glada leende människor. Jag köpte två par snygga jeans till Angelica och två häftiga t-shirts på Gina Tricot (skulle gärna velat ha dem själv!) Hon blev glad.
Väl hemma så tog vi varsin våning och dammsög och så städade vi kattlådor, fyllde på mat och bytte vatten.
Lite snabblunch och sen gick vi ut och promenerade. Den här gången styrde vi kosan till Kyrkogården i Motala, uppe på Bondebacka. Jag har aldrig sett den tidigare, men väl hört talas om hur vackert där är. Jag häpnades över hur stor den är
och så vackert alla gravarna ligger! Där är mängder av björkar, tallar, granar, små kullar och backar, små hängbjörkar,
en inhägnad damm med änder, minneslunden var otroligt fin och där fanns också en liten barnlund (usch, jag blir alltid så ledsen när jag läser på barnens gravstenar).Heliga Korsets kapell var också fint och utanför, där de lägger ut blommorna efter en kremering, fanns ett inhägnat område med gammaldags gärdesgård och gamla grindar. Tror ni jag ångrade att jag gick utan kameran?Men nästa gång ska Janne följa med mig, för jag har berättat hur fint där var och då ska vi fotografera. Så bilderna jag har med i mitt inlägg idag är inte därifrån.

             

 



                



           

  
Ja, det var vackert och en mycket skön promenad på 1 timma och 15 min.

Så till lite gladare tongångar. Jag skrattade gott när jag försökte föreställa mig mig själv i någon av vårmodets baddräkter. Så här ser Herve´Lege`r by Max Azria spring 2009 års baddräkter ut.



Gäller att vara välsvarvad, eller vad säger ni?

Då skulle jag hellre kunna tänka mig den här stilen.



Och det här är från Elle galan 2009.



Det är roligt att titta på, men säg mig... när skulle man ha användning för dessa plagg???

Nu säger jag god natt till er alla och sov gott. Kramar från Bibbi.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer
Postat av: Sosso

hahahaha...skulle inte se klok ut om jag tog på mej en sån dära baddräkt



hahahaha

2009-03-01 @ 18:21:17
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Sosso

hahahaha...skulle inte se klok ut om jag tog på mej en sån dära baddräkt



hahahaha

2009-03-01 @ 18:21:17
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0