ROBIN.

Hej alla vänner. Det här inlägget ska få handla om den fötjusande lille ROBIN. Lillebror till TOBIAS och THERESE, som är mina första barnbarn.
Det var ganska dramatiskt för lille Robin i starten och Janne och jag var väldigt oroliga för hur det skulle gå. Linda och Magnus, ROBINS föräldrar, har sagt att chocken kom inte förrän han var utom fara och de var hemma. Jag har hört flera som har råkat ut för det ,att kroppen skyddar sig på det sättet, då man måste orka. ROBIN hade bl.a problem med lungorna. Men någon höll sin hand över honom och idag är han en alldeles vanlig och frisk krabat, med en riktig "buspojkeblick".



Här är han en dag gammal. Rund och fin...

        




Här är han lite större och sitter hos MORFAR.




                





MATDAGS OCH MORFAR SERVERAR VÄLLINGEN.

     

TILLSAMMANS MED STOREBROR TOBIAS.

  

  



CHARMKILLEN NR. 1.



Nyligen var Robin och hans mamma och hälsade på mig och då fick jag en egen liten stund med honom.
Han är en väldigt snäll liten gosse, men ganska blyg. Men när han ler så står tiden stilla.....
Puss och kram, min lille Robin.

MORMOR önskar dig allt gott i livet. LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0