ROSOR TILL ER ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG.

Hej på er. Nu är det fredag igen. Det är väl härligt. Helgen väntar lockande på er och allt vad ni ska göra.
Ni minns att jag var så förskräckligt trött... Den där morgonen som jag gick och la mig igen, sov jag från 9.30 - 12.00!!
Och var fortfarande trött när jag vaknade. Tror att om jag hade vänt mig på andra sidan så hade jag somnat om igen!
Men nu är jag som vanligt .
 Har vistats så mycket som möjligt utomhus och det hjälper en hel del.
Idag vill jag dela ut rosor till er, mina trogna läsare. Det är ju inte förrän i morgon, som det är ALLA HJÄRTANS DAG,
men...so what? Håll till godo.





Ljusblå himmel och klart väder bjuds det på idag. Jag har varit ute en liten sväng och handlat.
Få se om det blir en längre tur på eftermiddagen. Och i kväll är det LETS DANCE. Spännande att se vem som åker ut i kväll. Det krymper med deltagande par.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe med Janne innan han åker tillbaka till jobbet. Vi hörs igen till kvällen.
KRAMISAR FRÅN BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Tack tack =)

2009-02-18 @ 10:19:46
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0