SÅ KOM DÅ SNÖN....

Hej.. Hej.. Jaha.. så blev det som de sagt att vi fick snö igen. Men direkt något snökaos vet jag inte om det stämde.
Storbritannien är visst hårt drabbat av snöoväder. Det som har kommit här verkar inte bli så långvarigt, såvida det inte fryser på.Jag var ute och gick i 1 och 1/2 timme idag. Då var det halt och det började bli dimma. Men det var inte kallt utan riktigt skönt, trots att jag inte gillar dis och dimma, för mina luftrör mår inte bra av det.



I morgon kommer "Prins Mio" till mig. Hoppas att han mår lite bättre nu.
Och hoppas att vädret håller sig skapligt för då ska vi gå ut,  det tycker han om.
Och så ska vi sjunga för det gillar han! Dvs... om jag har någon röst kvar då.
För den försvinner mer och mer. Vet inte varför. Jag känner mig inte förkyld eller sjuk,
men det är något som har satt sig på stämbanden.



Angelica mår bättre nu. Dock är vi lite försiktiga med maten, så hon får hålla sig till skonkost.
Men hon är tapper och en kämpe.
En dag till för Janne att jobba. Sen är han ledig fem dagar! Det ska bli så skönt att få ha honom hemma.
Hela januari månad har bara varit en massa "måsten". Det är hög tid för stunder att "bara vara".
Det behöver vi båda två.



Vet ni om att det är bara 8 veckor kvar till PÅSK. Och efter PÅSK går det jättefort
till den riktiga våren.
Så håll humöret uppe.... Snart skiner solen igen

LEV LIVET LYCKLIG Och en stor KOPUSS på er. HA..HA..
Kram från BIBBI.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0