SÅ VAR DET KVÄLL....

Hej igen. Så har ännu en dag gått mot sitt slut. Jag har Therese hos mig  och vi har precis ätit tacos. Hon leker med katterna just nu och hon är VÄLDIGT förtjust i lilla SUSSI. KAN NI FÖRSTÅ VARFÖR.... HI ..HI..
Vi ska mysa hon och jag, nu när vi är ensamma. Jag har köpt en stor påse smågodis till henne och RÖD Fanta ska det vara och så ska hon se på WILD KIDS och jag på Melodifestivalen. Ska kolla om det är samtidigt, om inte så ser jag på Wild Kids med henne.
Hon har skridskor med sig för jag tänkte att Angelica och hon kunde åka på måndag, om det är bra väder.













Var ute tidigare i dag och gick   en timme i det helt underbara vädret. När jag kom hem så stod jag och solade en stund emot husväggen och det var faktiskt riktigt varmt. Jag trodde inte att solen värmde så mycket nu som den gjorde.
SKÖNT..SKÖNT..SKÖNT..  MERA..MERA.. Vill vi ha.

Jag säger GOD NATT till er alla och ha en mysig fortsättning på ALLA HJÄRTANS DAG.
KRAMAR FRÅN BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0