THEODORE STJÄRNEÖGA

Hej. Nu har turen kommit till THEODORE. En stadig pojke, redan när han föddes. Precis som sin far.
Han har samma mörka stjärneögon som sina syskon. Det var dramatiskt även när han föddes, men allt gick bra till slut.



       

 

 

    



     

HÄR ÄR BILDER FRÅN MITT DOP. JAG VAR TYST OCH SNÄLL UNDER HELA DOPAKTEN OCH HÄR
ÄR JAG I PRÄSTENS TRYGGA FAMN.



       

     

Nu tycker jag inte att det är kul att ligga här längre!



Och det här är en av mina fina tårtor.



    



   



    



      

    

   

MIN LILLA THEODORE. FARMOR ÖNSKAR DIG ALLT GOTT I
LIVET OCH JAG VILL ATT DU SKA SKONAS I FRÅN SJUKDOMAR
 OCH FÅ LEVA LIVET LYCKLIG.

PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN DIN FARMOR.


      

        



        



         



        

           













Kommentarer
Postat av: Sosso

Hne e så söt där han skrattar massor. De bilderna måste jag få utav er o rama in.



Samma här så skriver du väldigt fint...



Just Lovely



Love



Sosso

2009-02-09 @ 10:45:48
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Kul att det uppskattas.

Kramis

2009-02-09 @ 12:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0