THERESE.

Det här inlägget ska handla om Therese. En riktigt gullig tjej, så lugn och fin. Nu finns det inga bilder från när hon var bebis, på datorn, utan de sitter fint inklistrade i fotoalbum. Men jag minns henne som en stor och matglad bebis.
Tyvärr fick hon kolik och hennes mamma "gick på knäna"  Men hon växte fort upp och jag hann inte med....




Här fyller hon år, men jag ser inte hur många ljus det är på tårtan.



Hon har och har haft många olika intressen. Hästar och ridning var ett.... Då fick hon ridbyxor och tröja av mig.
Men efter ett tag så svalnade det intresset.

    

Det är mycket möjligt att det kommer tillbaka i tonåren. Jag, hennes mor, och hennes moster har ju varit hästtokiga
och alla har vi ridit, så det ligger kanske i generna.



Här är det examensdags och se så fin hon är!







Här är en annan examen och barnen fick varsin pionbukett av mig.









Ni kan väl omöjligt missa att se vilken gullig tjej det här är?



Bästa minnet med Therese hittills är.. På väg till församlingshemmet och dopkaffe efter lille Benjamins dop, springer Therese ifatt mig och smyger sin lilla hand in i min och säger.... JAG GÅR MED DIG MORMOR !
Då kände jag hur det blev varmt i bröstet och ögonen blev blanka av tårar. Mindes så väl hur det var när hennes mamma var liten. Tack ska du ha min fina lilla THERESE.
MORMOR ÄLSKAR DIG OCH VILL ATT DU SKA LEVA LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad gulligt det där sista var! När hon tog din hand och ville gå med dig.

2009-02-07 @ 11:33:31
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mamma

ja du förstår hur det känns i det gamla modershjärtat.

2009-02-07 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0