TOBIAS NUMBER ONE.

HEJ. Nu har turen kommit till Tobias, mitt första barnbarn. Han föddes för tidigt och jag har alltid tyckt (när han var bebis)
att han var så liten. Kanske han var det... jag vet inte, men idag ser han ut som alla andra killar i hans ålder.
Det har gått så otroligt fort, jag vet inte vart alla år har tagit vägen? Då var han "min lille gutt". Idag får man akta sig för att det ska bli "för gulligt" Han har utvecklats till en härlig kille, det är klart att så VÄLDIGT mycket plats finns det väl inte för MORMOR och MORFAR. Det finns ju så mycket annat som är mer spännande.Men det förstår vi.





Examensdags och han var inget nervös alls. Han var "kolugn." Fått det efter sin pappa eller?





Det här är väl bara hur gulligt som helst, där han håller sin lillebror ROBIN.





Här äter han grillad marscmallows. Mums fillibabba.







      

Killar i hans ålder gillar att göra grimaser!

                                              





Här är han så fin i väst och snygg skjorta. Det är julafton 2008.



                                               

Kepskille.



En enda natt har TOBIAS OCH THERESE sovit över hos oss. Då använde vi dagen till att besöka MOTALA MOTORMUSEUM. Det tyckte de var roligt. Och vi häpnade över alla intelligenta frågor de ställde till oss....













    

TOBIAS... DU HAR EN SÄRSKILD PLATS I MITT HJÄRTA. TA VARA PÅ VAD LIVET HAR ATT ERBJUDA DIG
OCH LEV LIVET LYCKLIG.
PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN DIN MORMOR. JAG ÄLSKAR DIG.

Bästa minnet med TOBIAS. En sommarkväll... ganska sent. Vi hade suttit ute och grillat men flyttat inomhus p.g.a.
mygg. Vi sitter alla runt köksbordet och sjunger. Magnus spelar på Jannes gitarr... När sången tar slut och det blir alldeles tyst så säger Tobias med hög klar röst: MORMOR..JAG ÄLSKAR DIG.
Allting bara stannade upp och jag blev så otroligt GLAD. Tack ska du ha min fina TOBIAS.



 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad gulligt! Och vilken söt bild där han håller Robin!

2009-02-07 @ 11:43:22
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mamma

javisst är de fina!

2009-02-07 @ 19:29:09
Postat av: Tobias Andersson

Det var fint ok gulligt. Jag blev glad du är den bästa mormor som finns i hela värden.Jag tyckte att den kvällen var bäst när vi grila marsmallows.:]

2009-02-10 @ 17:27:13
Postat av: MORMOR

Tack ska du ha, min älskade TOBIAS. YOU ARE MY NR.1.

PUSS.

2009-02-10 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0