TRÖTT

God Kväll, alla som fortfarande är vakna. I dag har jag varit väldigt effektiv och fått mycket gjort under dagen.
Det sätter sina spår.....



Därtill har jag nog dragit på mig en inflammation i armen/ handen (höger naturligtvis) så jag har svårt för att skriva.
Eländes elände! Ska prova att smörja med muskelsalva till natten och se om det hjälper.
Annars har dagen gått i "flygande fläng". Jag har handlat på två ställen, jag har tvättat och strukit lite, jag har haft besök
av min son med familj och jag har lekt med mina katter. Har fått tag i en ny leksak som visade sig bli omåttligt populär!
Är som ett fiskespö, med en liten fågel, med en fjäder och så kvittrar den när man svänger den fram och tillbaka i luften.
Alla katterna blev helt till sig och skulle ha den. Kul! Katter kan ju vara rätt så kräsna, när det gäller leksaker. De
kan sätta upp en min som att "lek själv då om du tycker att det är så förskräckligt roligt".
I morgon kommer min lille Prins MIO. Det känns som evigheter sen han var här och då har det bara gått några dagar.
Det var roligt att få träffa Casper och Felicia idag. De är så jättesöta båda två!
Och det är evigheters evigheter sen jag träffade mina gullebarn, Benjamin, Evelyn och Theodore! Nu jobbar Janne mycket den här veckan och nästa. Få se om det kan bli av sen då.




Nu säger jag GOD NATT till er och SOV RIKTIGT GOTT. DET TÄNKER NÄMLIGEN JAG GÖRA.



FRÅN BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0