TRÖTT...TRÖTT....TRÖTT.

Hej mina vänner. Mulet väder idag också. Och jag är trött. Idag tänker jag göra något som jag ALDRIG gör annars.
Nämligen att gå och lägga mig nu på förmiddagen. Jag är så trött så jag kan knappt hålla ögonen öppna.
Jag måste sova. I går kväll så la jag mig tidigt (för att vara jag) 22.00 och har sovit hela natten. Ändå är jag så vansinnigt trött. Kanske blir bättre om jag lyckas sova någon timme till. Jag känner inte igen detta för det stämmer inte med min person. Vet inte vad som är fel.



 

Det är väl ljuset som saknas kanske. Eller så är det som man sa förr...VÅRTRÖTTHET.

                     

Hoppas att ni alla mår bra och orkar kämpa på med vad ni nu gör.



Ta till er av detta. Något som vi alla behöver höra många gånger om.

    

Hoppas att jag är piggare nästa gång vi hörs. Ta hand om er.
Tänker på er alla. Kram från BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag är oxå så himla trött! Jämt och ständigt. Hoppas det blir bättre snart.

2009-02-12 @ 11:26:37
URL: http://shajsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0