EN MÅNDAGSKVÄLL I FEBRUARI.

Hej alla.
Nu har vi precis ätit middag. Blev lite senare än det var tänkt men Janne fick besök av en jobbarkompis.
Tänkte skriva mitt inlägg nu, eftersom det är många om datorn. Tjejerna har åkt skridskor som planerat  och det tyckte de var kul. Therese är jätteduktig, det syns verkligen att hon går i skridskoskola. Men fy, så kallt det var för mig! Therese ville att jag skulle stanna, för annars hade jag tänkt att gå och handla under tiden, men jag stannade.... så därför fick de bara åka styvt en timme och sen gick vi hem för att äta lunch. Men de var rödblommiga om kinderna och glada och nöjda.
Jag skulle ta kort, men vad händer!!! Precis när jag ska börja så signalerar kameran att batterierna tagit slut! GRRRRR.
Få se om vi hinner dit i morgon igen, bara Therese och jag. Efter vår shoppingrunda.

  

Janne har inte fått någonting gjort med väggen i dag. Han behöver hjälp med att bära upp skivorna från källaren och det klarar inte jag. och ingen annan fanns till buds. Det är tråkigt, men då fick han vila i alla fall. Får se det så.
Innan Therese åker hem så ska vi testa den lilla stekpannan som var med i vinsten från Drömhuset. Få se om vi ska göra hjärtanplättar eller om vi ska steka ägg. Det blir spännande.

 

För övrigt så har det varit mulet hela dagen. Och kallt. Några få snöflingor singlade ner när jag tog en ensam promenad före middagen. Hade gammalt bröd liggandes och trodde att någon ville följa med och mata änderna, men icke....
så jag gick själv, det gjorde inget... Men jag skulle ljuga om jag sa att det var skönt ute. För det var det inte!

Nu blir det lite dator och lite TV och sen är det kväll. Janne och jag ska  väl ha lite kaffe.
Och jag har varskott Therese att vi åker tidigt till stan i morgon. (Vi ska ju hinna med alla affärerna, hi...hi...)
Nu vill jag önska er alla en fin kväll. Ha det BÄST.
KRAMAR FRÅN BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0