LITE AV VARJE.

Hej mina kära vänner. Nu har allting återgått till det normala. MIO är hos mig och Angelica är på FRITA. Och endast en dag återstår av sportlovet. Men skolbarnen har snart lov igen. Det är väldigt mycket lov på vårterminen.
Janne är hemma och han mår inte alls bra. Det är tråkigt. Nu har jag "tvingat" honom att gå och lägga sig en stund.
Jag och Mio har varit ute och gått, men fy så kallt det var. Ca -5 men det blåser. Och då kan det kännas som att det är - 25 i stället. Usch..nej det var inte skönt. Just nu sover MIO  middag. Han är så glad och snäll och alla hans tänder syns tydligt nu.



  





Själv så mår jag bra. Har lite ont i huvudet men för övrigt är det bra.Jag tar det lugnt, har mycket jag BORDE göra,
men det får vara så länge. Tror att de sysslorna finns kvar till en annan dag.
Vårkänslorna har kommit av sig lite, när solen försvann. Visserligen hör jag fortfarande fågelsången när jag går ut,
men det känns som att allting väntar på en signal för att göra sitt rätta intåg.



Så här ser det nog ofta ut när jag sitter framför TV.n på kvällarna.

TRÖTT



TRÖTTARE



TRÖTTAST



HA..HA..HA.. Tur att man kan skratta åt sig själv! Jag tycker inte det är farligt att bjuda på sig själv, det är befriande!
Undrar vad det var för tråkigt som jag tittade på. Det kan i vilket fall inte varit särskilt spännande!
Men TV.n lyckas inte längre fånga mitt intresse som förr. Det ska vara en och annan verklighetsskildring eller
en riktigt bra film, som har allt, annars kan det kvitta . De program jag ser är DET OKÄNDA, EFTERLYST,
LETS DANCE och TOP MODEL. Men för mig är det ingen katastrof om jag skulle missa något av dessa program.

EN SOM INTE BRYR SIG OM VILKET PROGRAM DET ÄR PÅ TV.











Nu ska jag sätta på lite eftermiddagskaffe och så hör jag att MIO är vaken. Han vill säkert ha lite "mellis" nu.
Ha en bra fortsättning på dagen.
KRAMELIKRAM FRÅN BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Hahahhaah gumman du e för go.....



Kramis

2009-02-27 @ 11:32:47
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Ha..ha.. alltid roar det någon.

2009-02-27 @ 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0