BRA VÄRDEN.

KÄRA VÄNNER. Mina prover var jättebra och normala. Äntligen har man något igen för att man kämpar.
Detta gjorde mig riktigt GLAD. Skönt, att den stackars kroppen ändå mår så pass bra.

       

Nu tar jag nya tag igen.Hoppas på fortsatt barmark så jag kan gå ut och gå mina regelbundna promenader.
Nu har jag ju köpt mig ett par nya REEBOOK skor igen. De sitter så skönt på foten och det är som att gå på moln.


               


             


En sån här fin gungstol har jag står på vår altan. Där sitter jag väldigt ofta på sommaren. Det är så rogivande
att sitta och gunga där och bara lyssna till fåglarnas kvittrande.

       


Visst är bilderna fina och väcker säkert olika minnen till liv hos oss alla....




          

Det var allt för idag. Hoppas att ni får en fin kväll. Vi hörs i morgon, mina kära.
Kramar från Bibbi.

AB IMO PECTORE.



               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0