UTMANAD AV SUSANNE.

Blev utmanad av Susanne.

REGLER FÖR UTMANINGEN.

Gå in i mappen "mina bilder".
Gå till den 6:e mappen och välj den 6:e bilden.
Lägg upp bilden på bloggen och skriv något om bilden.
Utmana 6 pers. och tala om för dem att de är utmanade.

Här kommer min bild. Den är tagen på STENÅSA CAMPING på ÖLAND. Det är ett fågelskådartorn som ligger
precis nere vid vattnet. Och vem står allra högst upp i tornet om inte MR. ENESTAF i egen hög person.



JAG UTMANAR :
IDA FLINCK
SOFIA "LOVELY" Welin



DET HÄR ÄR EN TILL UTMANING.
JAG BLEV UTMANAD AV SUSANNE ÄVEN DÄR.

FYRA FAVORITPROGRAM:  LETS DANCE, DET OKÄNDA, EFTERLYST, PRISON BREAK.

FYRA SAKER JAG GJORDE I GÅR: PASSADE MIO, GICK TILL APOTEKET, LAGADE MAT, SÅG EN FILM.

FYRA SAKER JAG SER FRAM EMOT: MIN 60-ÅRS DAG, VÅRT SILVERBRÖLLOP, ÅKA TILL SOLVEIG, RESAN TILL MALLORCA ÅR 2010.

FYRA FAVORITRESTAURANGER: SORRY..... FINNS INGEN.

FYRA SAKER PÅ ÖNSKELISTAN: ATT INGEN MER I VÅR FAMILJ SKA DRABBAS AV LIVSLÅNGA SJUKDOMAR,
ATT JAG FÅR HA DE SOM JAG ÄLSKAR (ALLA I MIN FAMILJ) NÄRA MIG HELA LIVET.
ATT JAG INTE SKA FÅ KOMPLIKATIONER AV MIN DIABETES.
ATT JANNE OCH JAG FÅR MÅNGA, MÅNGA ÅR TILLSAMMANS.

DETTA ÄR PERSONER SOM JAG UTMANAR:

SOFIA LOVELY WELIN
IDA FLINCK

LYCKA TILL.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Wow har jag utmanats...skall kolla vad jag skall göra ..



So here i come



Love

2009-02-12 @ 12:39:57
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0