VÅR I LUFTEN.

HELLO FRIENDS !
Har ni lagt märke till att det är vår i luften? Var ute och gick med PRINS MIO i sulkyn och snön smälte för fullt och rann i rännilar. Vårfåglarna  har full konsert och solen skiner från en ljusblå, lite kall himmel.Men det är underbart!





Kanske dessa vårtecken inte låter dröja på sig allt för länge. Kommer det bara lite mera värme och sol så....




Ja ,så ska då ÄNTLIGEN kronprinsessan VIKTORIA få sin DANIEL! Som hon har fått vänta! Och det tror jag att hela svenska folket har gjort. Jag tycker att det är jätteroligt och hög tid om de ska hinna få "smått" också.
Hur som helst.... JAG GRATULERAR DEM BÅDA  OCH ÖNSKAR DEM VARMT LYCKA TILL!



  

Nu sover Mio och jag tänker ta en kopp kaffe. Jag har blivit mer och mer kaffesugen på sista tiden. När barnen var små
så drack jag väldigt mycket kaffe ca 12 koppar per dag. Sen kom det en period då jag inte alls tyckte kaffe var gott längre.
Men nu gillar jag det igen. Men jag håller mig till max tre koppar per dag. Vanligast är en kopp på morgonen och en kopp på eftermiddagen. Vill inte dricka kaffe för sent på kvällen för då kan jag inte sova. Jag har tidigare sagt att det bara är en myt, att man inte kan sova om man dricker kaffe på kvällen. Det får jag ta tillbaka, för nu stämmer det in på mig.
Jag ska sätta på TV.n också och se när KUNGEN eklaterar deras förlovning .

Ha en bra dag så hörs vi ikväll.
KRAMIS FRÅN BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0