EN ALLDELES VANLIG MÅNDAG.

Hej alla. I dag har det varit en bra dag. Allting har flutit på, jag har mått ganska bra, Mio har varit gullig (som vanligt)
vädret har varit urtrist (som vanligt) och jag har hunnit det jag hade tänkt mig.





                                        

Mio kom omkring klockan 9.00 och hade då ätit sin frukost. Så vi började direkt med att leka. Han gick också några steg,
riktigt för att visa mig och han sken som en liten sol. Snart var det dags för "mellis" och sen lekte vi lite till.

                    

Han började verka trött redan då, så jag tänkte att han får nog sova före lunch i dag. Men oh så ledsen han blev när jag la honom! Det har han ALDRIG blivit förut. Jag fick sitta en stund inne hos honom och sjunga och då blev han genast glad.



                                              


Så provade jag att lägga honom igen och den här gången blev det tyst direkt. Jag trodde då att han hade sommnat,
men snart så hörde jag honom igen. In igen och då hade han gjort nr.2 i blöjan! Bort med den och på med en ny och så sängen igen. Men nej.... Det var inte bra nu heller. In igen och samma historia upprepar sig. På med en ny blöja.




                                                       



Den här gången stannar jag kvar inne hos honom. Det tar jättelång tid innan han somnar, men till slut så gör han det i alla fall och sover bara i 50 min. Men då gick vi ner och åt lunch och han var glad och pigg.

          



Sen gick vi och handlade och det tycker han är kul. Så hem och börja med maten, vi skulle ha fiskgratäng.
När den var klar så åt Mio två stora portioner! Han tyckte det var jättegott. När jag sen skulle diska så var han med och hjälpte till. Och så har jag glömt att berätta att han brukar passa på att bada i  badkaret när han är hos Mormor.
Det är ju jätteroligt! Då leker han med en massa smådjur som vi har och så plaskar han jättemycket!



Sen kom hans mamma och pappa för att hämta honom. Vi fikade och Mio blev mer och mer grinig, för att han var så trött.
Jag misstänker att det blev tidig kväll för lille Mio när han väl kom hem.



Och som jag skrev i rubriken....... En alldeles vanlig Måndag.





Med ett undantag.... alla mina katter har MAGSJUKA ! INTE KUL ALLS ! !


Och att detta inlägg har tagit HUR LÅNG TID SOM HELST ATT SKRIVA FÖR ATT ALLTING ÄR SÅ SEEEEGT !

Må riktigt bra mina vänner. Och LEV LIVET LYCKLIG .

KRAMAR FRÅN BIBBI.
HÖRS I MORGON.


                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0