EN HYLLNING OCH ETT TACK TILL MINA TROGNA VÄNNER.



Tänkte på detta sätt säga GOD NATT till er mina trogna vänner.

 

Till dig BRITT. Tack för att du finns. Du är min tvilling och betyder väldigt mycket för mig.





Till dig GUNILLA. Tack för att du förstår, när det blir jobbigt.





Till dig LINNEA, som alltid finns där för mig, i ur och skur.

   



Till min kära syster SOLWEIG, som betyder så jättemycket för mig.







Till ANNELI. Var rädd om din hälsa och jag önskar dig ett friskt 2009.









Till mina döttrar som alltid förstår. Jag älskar er.

 



Och till mina söner(som nästan aldrig läser min blogg). Jag älskar er i alla fall!



Till Sofia som har gett mig beröm för en fin blogg! Tack vännen!






Och till alla er andra..... TACK FÖR ATT DET FINNS MÄNNISKOR SOM NI!






 


       


   




 


 





GOD NATT OCH SOV GOTT.  KRAMAR FRÅN BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för dom vackra orden.

Det är klart att kan man hjälpa bara att finnas till är det självklart att jag ställer opp

Kram och God natt

Linnéa

2009-01-22 @ 22:14:52
Postat av: Susanne

Tack mamma. Jag älskar dig massor!

2009-01-24 @ 13:16:30
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mamma / Bibbi

Ja du hjälper till massor bara genom att vara du, Linnea.





JAG ÄLSKAR DIG MASSOR, SUSANNE.

2009-01-24 @ 23:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0