HEJ ALLA MINA VÄNNER...

Idag har jag fått mycket gjort. Känner mig ganska pigg, trots det urusla vädret. I morse var det så dimmigt så jag kunde knapp urskilja träden i skogen ner mot järnvägen.

 






Läste i tidningen i morse att influensan slagit till hårt mot Motala. Det finns inga läkare på vårdcentralerna.
Då är det illa! Visserligen får alla som behöver, en tid, men de ville att man avvaktar 1-2 veckor och återkommer om man har besvär. Jag är glad att jag tagit influensa sprutan, för annars hade jag nog varit illa däran nu. Nu blev det mera som en förkylning.

  








Men det verkar vara svårt att bli av med. Jag känner många som är inne på både sin 3 :e och 4:e vecka, utan att vara något bättre. Det är otäckt särskilt med små barn, som så fort tappar vätska och blir väldigt medtagna.

  




Jag har inte sett vad det är för väder på gång, men önskar att solen visar sig snart igen. Det var så jätteskönt igår.

Jag har äntligen kommit igång med att läsa. Det är bra verklighetsflykt, avkoppling och vila. Men det
måste vara något som fångar ens intresse direkt. Om man "harvar" runt på samma sida och samma meningar, så kan man lika gärna lägga ifrån sig boken.







Det är inte höst nu, men jag ville ha bruna bilder, så då fick det bli lite blandad kompott.











 

            

Jag känner för en riktig myskväll i kväll. Ska elda och mysa framför tv.n ikväll.
Det är GÖRGÖTT som de säger här i Motala.




Tror att det var allt för idag. Var rädda om er mina kära.

  FRÅN ER BIBBI.

Och..... Glöm inte.... LEV LIVET LYCKLIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0