HEJ IGEN.

Ja nu är jag tillbaka och det är kväll. Lille Mio hade feber när han gick hem, 38.4. Jag kände att han var så het i huvudet
och tog tempen. Det är inte kul, han som fyller 1-år på måndag och ska ha sitt kalas på söndag. Men vi får hoppas att han mår bättre då. Barn får ju så lätt feber.









Annars har dagen gått väldigt fort. Jag har bara varit med Mio och inte gjort något annat "nyttigt". Höll ju på så mycket igår så idag var det bäst att ta det "lilla lugna", för annars kommer det surt efter. Kan upplysa om att huvudvärken är envis, den vill inte släppa. Ska snart ta en kopp te och äta en smörgås. Inget att se på tv heller och jag har tappat intresset för tv-tittande. Ser bara Top model och Lets Dance, när det börjar på fredag.





Katterna har sovit hela dagen. De brukar alltid vilja leka en stund varje kväll ,men inte idag. De gillar inte ruskväder. Trots att de är inne så blir de påverkade av vädret.
I morgon, fredag ,så är Janne ledig, men han lär sova ganska länge, eftersom han kör sena passet nu.
Själv ska jag följa Angelica till både läkare och tandläkare och även passa på att handla lite småsaker.
Men först får jag ladda på mitt busskort borta i affären, för det går ju inte längre på bussen. Det är bra tycker jag. Det gäller ju bara att ha koll på att man har pengar på det. Och skönt för busschaufförerna att slippa ha pengar på bussen, efter alla vansinnesdåd de blivit utsatta för.



Nu till något helt annat. Jag gillar inte GETINGAR ! På bilden är det bin, men jag menar getingar. Små eller stora, gula rackare. En gång så satte jag mig på en!! Jag hade en tunn sommarklänning på mig och han stack mig rätt in i skinkan!
Behöver jag säga att det gjorde ont? DET GJORDE SÅÅÅÅ ONT ! Mamma Mia.... jag vet inte hur fort jag kom ut ur bilen...
för den hade nämligen satt sig på mitt bilsäte före mig.
Ja.. Janne fick sig ett gott skratt. Han gick dubbelvikt och gapskrattade. Min svärfar som var med försökte allvarligt att säga: Aj aj... det där gjorde ont! Sen vände han sig om och jag kunde se på hans ryggtavla hur han skrattade.
O.K..... Jag bjuder på det och visst förstår även jag att det säkert så mycket lustigt ut. (Ler)
Hur som helst.....Jag ska avslöja en hemlighet.... JANNE ÄR LIVRÄDD FÖR GETINGAR ! HA HA HA. Där fick han igen.

Ha det bäst mina vänner. Tänker på er.
Kramar från er Bibbi.

AB IMO PECTORE.



Kommentarer
Postat av: Sosso

Måste ju även säga att du har alltid så fina bilder på din sida. Gör det så mycket trevligare att läsa då.



Sen har du även fixat så att din nya layout e väldigt snygg ..



bra jobbat gumma



2009-01-09 @ 10:48:57
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Tack Sofia. Kul att du la märke till det. Kram.

2009-01-09 @ 13:25:07
Postat av: Susanne

Haha,jaa, han är verkligen livrädd för getingar! Det är därför han fortsätter slå på dom en kvart efter dom är döda :)

2009-01-12 @ 19:05:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

Hi Hi...inte sant! Du har ju sett honom in action.

2009-01-12 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0