JOBBIG HELG.

Kära vänner. Det har varit en rolig men jobbig helg. Jag är väldigt trött. Men så är jag ju inte helt bra ännu....
I går var vi på 65-års kalas. Min syster fyllde år. Trevligt , god mat och jättekul att få träffa sina systrar.



Min syster fick så mycket fint och massor av blommor. Hon blev rejält uppvaktad.

Men jag var trött redan när vi kom, så efter kaffet bröt vi upp. Vi hade ju ca 1 timmes bilkörning också innan vi var hemma.



JAG ÄR TRÖTT JANNE! NU KAN VI VÄL ÅKA HEM?




Sen idag så var det ju barnkalaset för småttingarna. Det har inte blivit så speciellt mycket vila, varken för mig eller Janne.
I morgon är det skola för Angelica, jobb för Janne och jag ska ha MIO.





Men det ser jag fram emot och det brukar gå så bra.

SÅ NU SÄGER JAG GOD NATT TILL ER ALLA. SOV GOTT MINA KÄRA.
KRAMAR FRÅN BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0