KROATIEN

HALLÅ..HALLÅ...
Är allt väl med er? Hoppas det.

I dag tänkte jag visa lite bilder från Kroatien. Jag har inte varit där, men Janne. Som busschaufför så händer det att han ibland får köra utomlands också. Och då får han visa bilder och berätta om landet för mig. Men....
Kroatien är väl inget land som han vill åka till som turist, säger han. Men det är alltid kul att titta på bilder.



En gata i staden POREC.



LIKASÅ DEN HÄR BILDEN.



Ser ni grottan i berget? Har varit en piratgrotta. Är numera restaurang.



Utsikt från en gammal kyrka. Taget på en båtutflykt.



Från samma ställe.



Här ser ni kyrkan.







Ägare till denna båt är en ryss och har också ett engelskt fotbollslag.





Och här har vi Janne som beundrar utsikten.

   



Tagit också i POREC. Borgen används till olika evenemang som uppträdande av artister mm.



 

Och så den i mitt tycke vackraste bilden.



Staden POREC ligger i norra KROATIEN.

Tack för rundturen Janne.


Kommentarer
Postat av: Susanne & Fredrik

Jaa, tack Pappa! hehe

2009-01-29 @ 19:55:26
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det tyckte han nog var roligt att bjuda på.

Hi...hi...

2009-01-29 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0