KUNG BORE OCH GUMMAN TÖ.

Hej mina vänner. Mår ni bra? Själv är det ungefär som igår. Det går inte precis fort att bli frisk.
Kung Bore och Gumman Tö slåss om makten. Vintern är som ett dragspel, fram och tillbaka.
I dag riktigt mulet och grått och både regn och snö. Blaskigt och trist. Men..... snart så vänder det
ska ni se.



Idag ska jag försöka ta mig in till Apoteket. Måste ha näsdroppar och lite annan medicin. Det är mitt enda "måste" idag.
Det är en seg vecka för Janne, som inte heller är bra. Han är bara ledig i morgon och sen jobb igen.
Januari, Februari och Mars är ganska tråkiga och långa månader tycker jag. Vi har visserligen många födelsedagar
att se fram emot, då vi alla i familjen får träffas, men för tillfället så är de flesta sjuka. Men vi hoppas att det ska gå över för redan på söndag, ska det bli dubbelt 1-års kalas. Det är både Mio och Felicia som firar tillsammans.
Man kan ju i alla fall hoppas att de små 1-åringarna får ha sitt "party" då.



Nej nu ska jag sätta fart så inte dagen går mig ur händerna. Katternas skötsel är redan avklarad, frukost och bäddning likaså. Så det är bara jag som ska bli presentabel. Få se vad man ska kunna ta på fötterna när det är så slaskigt.!?
Ha det gott  så hörs vi lite senare. Kramar från Bibbi.

BÄTTRE EN ÄNDE MED FÖRSKRÄCKELSE
ÄN EN FÖRSKRÄCKELSE UTAN ÄNDE.

OCH TILL ER ALLA.... LEV LIVET LYCKLIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0