LILLE MIO ÄR TRÖTT.



Hej alla. Imorse när Mio kom var han så här trött. Han ville bara äta sin gröt och smörgås. Sen skulle vi kramas och pussas och bara leka lite. Han visade tydligt att han ville sova och då fick den lille gossen det. Han njöt av att komma ner i sängen och sommnade direkt.






Det känns skönt att kunna låta honom få sova i lugn och ro och inte bli störd av andra barn. Tids nog kommer den dagen då han ska vara på dagis. Nu passar vi på att bara ha det skönt.

Idag är det riktigt bistert ute och det blir ingen promenad varken för mig eller Mio. Jag hostar så mycket av kylan och för Mio är det för kallt att sitta stilla i vagnen. Men det är synd för det är fullt solsken ute. För en gångs skull...

Idag står det inget roligt på programmet för Janne som nu är ledig. Tvättmaskinen behöver "en omgång" och även dammsugaren har gett upp. Och jag.... ja jag blir helt handikappad av att vara utan dessa maskiner!
Själv ska jag bara ta hand om Mio och se till att vi får mat i våra magar. Katternaskötsel  har jag redan klarat av.

I morgon ska vi till Benjamin som fyller 6 år! Vart har de åren tagit vägen?

Och sen på onsdag så åker julen ut! Har redan tröttnat på alla julsaker och ljusstakar och längtar efter att få som vanligt igen.

Och på torsdag börjar skolan igen. JIPPIEE. Utrymmet här hemma har nu blivit för litet, om ni förstår vad jag menar.

Ha det bra i vinterkylan. Kramar från Bibbi.

Och ni....... LEV LIVET LYCKLIG.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, förstår absolut vad du menar med att utrymmet har blivit för litet hos er under jullovet!

2009-01-05 @ 21:00:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

MMhh.... Det gör du säkert ha ha ha...

2009-01-05 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0