LYCKLIG !









Hej mina kära vänner. Ja som ni ser.... bilderna talar väl sitt tydliga språk. Nu är jag lycklig igen!
"Herr Ångest" har fått "stryka på foten". Glädjen tog överhanden med den här lilla nya familjemedlemmen.
Får jag presentera  SUSSI    ALBA    SHADI.  Sussi = för att hon är så söt.  Alba som är latin = den ljusa
och SHADI som är persiska = glädje. Hon är korsning Perser / Skogkatt.  Mamma är en vit perser och pappa
är en tjusig mörk skogkatt, som heter Sixten (hi hi)

Ha det bäst, mina vänner. Kramar och.....
LEV LIVET LYCKLIG.


Återkommer med flera rapporter i morgon.
Bibbi.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej Mamma. Vilken fin kisse ni har skaffat, ni som inte skulle ha fler.. Haha. Jättesöt var den. Kram Stefan

2009-01-10 @ 20:50:52
Postat av: Mamma

Ja Stefan.....ha ..ha.. jag vet. Men nu är jag förbjuden av Janne att titta på Blocket mera. Nu har vi 7 st och det är bra med det.Och det har jag lovat honom.

Kramis.

2009-01-10 @ 21:47:13
Postat av: Susanne

Hon är verkligen jättesöt!

2009-01-12 @ 19:08:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

Tack Susanne, jag blir glad att du tycker det.

2009-01-12 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0