NU ÄR DET KLART!

                                   







HEEEJ!  Nu är det klart! Ja.......julen är bortplockad och jisses så skönt det är! Ett helt år till nästa gång.
Skulle ha rensat bland allt skräp som man samlar på sig, men nej... det får vara tills nästa jul. Orkade inte.
Så nu är här finstädat och rena, vanliga gardiner i alla fönster. Och precis som jag sa, så avslutade Angelica och jag julen med att äta lutfisk. Oh så gott det var!


Det har varit kallt idag också, men i morgon ska det bli lite mildare. Då kanske Mio och jag kan gå ut och gå.
Angelica börjar skolan och allt återgår till vardag igen. Skönt.

Hoppas att ni alla är pigga och krya och inte drabbats av influensa.
Själv är jag rejält trött, men mycket nöjd. Och i morgon är en ny dag......

Må så gott och... LEV LIVET LYCKLIG.
Kram från Bibbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0