SÅ HÄR SER DE UT.

Hej vänner. Idag har jag tänkt att visa mina kära barnbarn. Jag har fått tillåtelse av barnens föräldrar och jag är så stolt över att få visa er dem! De är det käraste jag har, förutom då mina egna barn och Janne.

Först ut är förstås TOBIAS .







Sen kommer hans syster THERESE .                                                     







Och så deras lillebror ROBIN.









Sen har vi nästa familj.

Först ut där är BENJAMIN.







Sen kommer EVELYN, hans syster.







Och så deras lillebror THEODORE.









Och så till nästa familj.

Där har vi CASPER







Och hans lillasyster FELICIA.









Och så har turen kommit till den sista familjen
och MIO.






Förstår ni att jag älskar dem.....




OM EN DROPPE VATTEN VAR EN KRAM
SKULLE JAG GE DIG HAVET.
OM ETT MOLN VAR EN PUSS
SKULLE JAG GE DIG HIMLEN.
OM VÄRME VAR KÄRLEK
SKULLE JAG GE DIG SOLEN.
FÖR INGEN ÄLSKAR ER SOM JAG.

MORMOR / FARMOR.

LEV LIVET LYCKLIGA MINA ÄLSKADE BARNBARN.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka jättefina bilder! Mio hälsar och tackar till Mormor!

2009-01-24 @ 13:20:52
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Sosso

Åhhh vilka fina bilder det var på alla barnen. Mina barn hälsar och ger massor utav pussar och kramar till sin underar farmor



kram kram

2009-01-24 @ 14:25:16
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Mamma / Bibbi

Till Susanne:Tack Susanne och MIO.

Till Sofia: Tack Sofia, så glad jag blir.

Till båda: Men så har jag fått de allra vackraste och finaste barnbarnen i hela världen!

2009-01-24 @ 23:48:24
Postat av: Ida

Jättefina bilder på barnen,..





2009-01-25 @ 14:15:25
URL: http://familjenflinckjohansson.blogspot.com
Postat av: BIBBI

Till IDA: Tack vännen.....

2009-01-25 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0