Så var man förkyld igen!

Hej mina vänner. Nu är det dags igen att vara förkyld. Det började med Mio och Susanne och Fredrik och nu jag, Janne och Angelica. Börjar med ont i halsen, torrhosta och täppt i näsan.  Efter några dagar blir det bättre för att sen komma tillbaka med ny styrka.



Det är inte alls kul. Man svettas och fryser om vartannat och känner sig allmänt ruggig.
Skulle vara skönt om man kunde få vara frisk LITE längre perioder, men icke....
Hoppas bara att jag inte ska få lunginflammation en gång till, för det orkar jag inte!
Har precis fått besked om att lungröntgen var o.k. och inga förändringar syntes. Det är skönt.

                          



Så nu är det dags för alla huskurer igen. Och ladda med näsdukar.
Och fram med honungsburken igen. (Lånar din Susanne)

Alla ni andra, friska som sjuka..... Ha en riktigt MYSIG lördagskväll.
Kramisar (som inte smittar) från Bibbi.

Och ni.... fortsätt att leva livet lycklig. Det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0