SEN KVÄLL....

Hej igen.
Det blev sent ikväll. Vi har sett en bra film på tv och för en gångs skull så kunde jag hålla mig vaken.
Det händer inte allt för ofta.







Tänkte visa lite mera bilder. Minns ni att jag berättade om att vi gick "Ljuspromenaden" på Nyårsaftonen?
här är några bilder, tyvärr är de på marschallerna väldigt mörka. Och den på mig.... Ser ni hur jag fryser?!

    

Och sen så minns ni väl att vi var hos Susanne och Fredrik på kvällen? Här kommer lite bilder från dem.



Deras vackra hund Happy. Hon har alltså inte gröna ögon!







Och så här "smarrigt" bjöd de på efter "skumpan".




Och så har Janne varit rolig och tagit en kavalkad mindre bra bilder på mig. Det var väl kul, Janne?




Men jag bjuder på dem också!

  

 






Nu hoppas jag att ni redan sover och om inte... så önskar jag er en GOD NATTS SÖMN OCH VILA.
Vi hörs i morgon.
Kramisar till er, mina kära.

AB IMO PECTORE FRÅN BIBBI.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lilla Happy! Haha, det var väl fina bilder på dig? Hihi..

2009-01-24 @ 13:13:34
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mammi

GRRR.... HRRM... Vet inte om jag håller med riktigt.

2009-01-25 @ 00:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0