SOL OCH LJUSBLÅ HIMMEL

HEJ.....HEJ.....HEJ.....
Idag mår jag lite bättre. Hur mår ni, mina vänner? Hoppas att allt är gott och väl med er.
Jag har varit ute och gått och tänk så mycket bättre man mår när man får lite frisk luft! Så fort solen visar sig det allra minsta så påverkar det ens humör till det bättre. Håller ni med om det ?



Jag tänkte visa lite bilder i dag på min lilla SUSSI, så ni får se hur hon växer.








   

    







  

SUSSI väger nu 925 gram. Hon är VÄLDIGT matglad och det är skönt. Hon är mycket  aktiv och leker med alla katterna.
Att jaga varandra är en lek som alla katterna tycker mycket om. (Men inte matte! särskilt inte när de kommer i full fart och åker kana på borden så prydnadssaker åker i golvet!) Men efter intensiv lek så följer alltid en stunds vila och det är SÅÅÅ gulligt att se hur de kurar ihop sig hos varandra och höra deras snusnigar. Förresten Bäbis, hon snusar inte hon snarkar! (Har lärt sig av husse)




Solen skiner fortfarande ute och ljuset är helt underbart! Tänk när man kan sitta med första koppen kaffe ute!
Det är inte dumt.
Idag har jag min kära make hemma. Det är skönt. När han bara har en dag ledigt så gör vi inget speciellt. Han behöver den dagen till vila. Och det är jätteskönt att BARA VARA.
Nu är det dags för eftermiddagsfika. Vi hörs till kvällen eller i morgon.
Ha det gott.
KRAM FRÅN BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

   

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hon är SÅ söt! Ser ut som ett litet troll!

2009-01-24 @ 13:11:43
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mammi

Ha ha ja det gör hon! Och du må tro att hon är busig nu. Det är kul att se hur Alessandro och Antonio springer iväg för henne...

2009-01-25 @ 00:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0