SORRY FRIENDS

Nu har jag klantat mig igen! Jag har plockat bort bilder från inläggen. Det var inte meningen. Trodde jag hade en massa dubletter av kort, men var inte så smart så jag fattade att de då försvann även från inläggen! Ja. ja....

Som plåster på såren så bjuder jag på en skön vy med fjärilar. När Janne och jag var på RHODOS som nygifta, så hyrde vi motorcykel och åkte upp i bergen. Målet var FJÄRILSDALEN. Väl framme så såg vi inte en enda fjäril!! Vi kände oss grundlurade. En godmodig leende grek, kom emot oss. Han såg väl hur besvikna vi var, så han ber oss följa med fram till ett stort träd. Där går han under och skakar lätt på stammen. Och om ni visste vilket skådespel!! Jag kan inte med ord beskriva vad vi då fick se...... Mängder med fjärilar i färger som vi aldrig har sett maken till. Det minnet kan jag lätt plocka fram för min inre syn, för det är ett av de VACKRASTE jag har. Men här följer lite ögonfröjd för er. HÅLL TILL GODO.


































Vackert, inte sant? KRAMISAR FRÅN BIBBI.

AB IMO PECTORE.









        

         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0