SUSSI.

Hej vänner. Har ni det bra i blåsten?
Ja som ni förstår så kommer detta inlägget att handla om katter, katter, katter.....



DET ÄR SUSSI SOM BERÄTTAR.

Det här är min vackra mamma Ossi. Lägg märke till hennes ögon.



Det här är ryggen på mina bröder, Samsson och Sam.



Och det här är lilla jag, Sussi.
Sen har jag en syster .Och  så hade  jag en bror till, men han klarade sig inte. Finns inget kort på min syster eller pappa
Sixten.
Jag har sovit jättegott i natt och jag var proppmätt när jag sommnade, för jag hade fått både nötfärs, kokt rödspätta med räkor och mitt torrfoder.Det gick inte av för hackor, kan jag säga!



Och här är min nya familj.



Systrarna Miss Olivia och Bäbis Angelina. Vilka skönheter va?



Sen kommer Amigo Alessandro. Stilig kille.



Sen kommer vackra IZABELLA SCORUPPCO



Och ANTONIO BANDERAS



Och till sist den undersköna AMO SAVANNAH.

Jag gillar alla och trivs i min nya familj.I dag har jag hållit igång hela dagen så jag lär sova lika gott i natt.

Stor kattkram till er alla. FRÅN SUSSI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0