TILL MINA KÄRA VÄNNER SOM LÄSER MIN BLOGG.




Hej alla. Hur har dagen varit för er idag? Har den varit tung och besvärlig? Eller tråkig och trist?
Eller helt fantastisk? Eller befinner ni er i ett glägjerus? Eller har allt gått er emot? Har ni gråtit?



Eller har ni drabbats av vredesutbrott? Eller kännt er gnälliga? Har ni suckat och stönat?
Har ni irriterat er på andra i trafiken? Har ni världens mest oförstående chef?



Är era barn de kinkigaste på denna jord, just idag? Har du ont någonstans?




Känner du dig allmänt trött och håglös? Eller känns det som att ingen
 i hela världen har det så jobbigt och svårt som du?



Ja som ni ser så har jag vänt på saker och ting idag. Jag undrar verkligen hur ni som läser min blogg mår.
Hur ni än har det så vill jag att ni ska veta att jag tänker på er.
Själv har jag haft en helt vanlig dag och de är de ALLRA BÄSTA. Jag har haft lilla gulliga Mio hos mig och det gör mig alltid glad. Han ska pussa mig hela tiden och det gör han med helt öppen mun, så man blir helt "sölig" i ansiktet.
Angelica var glad när hon kom från skolan och då mår jag också bra. Jag har gått en långpromenad i det gråmulna
vädret och promenader gör mig också alltid glad. Sen ska vi ha enkel och snabb mat idag och det är skönt Och så är det TOP MODEL ikväll på TV och jag kan se det, för Janne är inte hemma. Ha..ha..
(Han AVSKYR det programmet)

Och det som gör mig JÄTTEGLAD är alla mina katter! Men DET var väl KNAPPAST en nyhet för er!
Ha det allra bäst, mina vänner. Vi hörs i morgon....
KRAM FRÅN BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Hej Gumman!



Jag har faktiskt börjat att läsa din blogg varje dag nu och betar av dina tidigare inlägg dag för dag. Så snart har jag läst att du skrivit. Jag försöker även själv skriva nått varje dag, ialla fall några rader.



Sköt om dej



kram



Sosso

2009-01-13 @ 23:06:08
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Tack vännen. Kul att veta att du läser. Kramis.

2009-01-14 @ 13:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0