TRIST OCH TRÅKIGT.

Hej vänner. På eftermiddagen har det varit trist och tråkigt. Så därför går alla bilder i svart idag. Vet inte vad som hände...
Men jag var ner till stan och uträttade de ärenden som jag skulle. Allting flöt på bra, men sen hemma gick luften ur mig totalt. Jag hade ingen ork ens till att brygga mig lite kaffe. Och jag tappade lusten med allting.

        

Hästkrafter...... det är vad jag behöver! Så när jag var på stan så gick jag även till Hälsokostaffären och köpte en kraftig
antioxidant som jag har ätit tidigare och som fungerade bra då. Men huva.... så dyrt!! Det var nästan att jag tänkte ångra mig. Men det gjorde jag inte utan jag betalade snällt och lydigt, så nu är det bäst att kapslarna hjälper!

 

                        




                     


   

Men jag vet att när jag blir för trött så blir jag så ledsen och nedstämd. Och idag har jag inte vilat någonting.

             




          

                 

Så därför kära vänner skriver jag inte mera ikväll. Jag ska gå och lägga mig och lyssna till lite skön musik.
Så får vi se vad nästa dag bär med sig ifråga om glädje och sorg, hälsa och ohälsa.
Sov gott ni alla. I morgon är en annan dag.....
AB IMO PECTORE från Bibbi.








     

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad är det för super-kapslar? Dom kan nog jag behöva också, för jag är så otroligt trött jämt. Speciellt under vinterhalvåret.

2009-01-24 @ 13:09:56
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det här är för att öka immunförsvaret som blir nedsatt hos diabetiker. Men du Susanne, skulle nog prova ROSENROT. Fråga Linda.Hon har testat dem.

2009-01-25 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0