ÄNTLIGEN !

Hej alla. Nu har det hänt! Jag har hittat vårens allra första tussilago! Under Jannes och min promenad stod fyra små,
förskräckta tussilago och lyste med sin härliga gula färg. Nu står de i ett gammaldags snapsglas på hög fot, i köksfönstret och lyser så vackert. Nu vet jag att det är vår.



          

Vädret har inte velat sig riktigt idag och det blåser. Jag trodde att solen skulle titta fram men det har den inte gjort, mer är små, korta stunder. Men det är hela +9 grader och det är skönt, men ovant. Plötsligt känns alla kläder för varma.
Det har varit en bra dag, som Janne och jag har haft tid att prata och planera. Det är , som jag sa igår, skönt att ha planerna klara i huvudet.
Vi är nu  färdiga med middag och disk och ikväll ska vi fortsätta att titta på LOST. Det är så spännande!

      

Ha en skön kväll och försök komma till ro och slappna av alla ni som jobbar och har det tufft. Även ni som är hemma-mammor-pappor, för det är minsann lika tufft som ett annat arbete. FÖRSÖK..att få lite ro och egen tid, så ni kan ladda batterierna.
Kramar till er alla från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0