ARG !

GOD KVÄLL.
Samma sak händer igen! Jag skrev mitt första inlägg  kl. 08.16.47 och det publiceras kl. 22.25. Vad tycker ni?
Inte så stor mening med att skriva överhuvudtaget om läsarna ska sitta och läsa GOD MORGON , när kl. är  22.30!
Jag hoppas att detta är något som blogg.se tänker åtgärda snarast, för annars tänker jag sluta blogga.



Min dag har varit fylld av sånt som måste göras och mera slappa tag. Har fått mycket gjort
men ändå är jag inte nöjd. Har också stört mig på denna snö som kom... Inte har den försvunnit inte.
Nej då...den ligger där den ligger och kallt är det också. När jag tittar ut så blänker det om vägbanorna  och trottoarerna som  plogades i morse, så jag förstår att det har frusit på nu.

Nå väl...jag är ganska trött och irriterad nu. Blir nog bättre efter en god natts sömn.
Sov gott alla kära vänner.
Kramar från Bibbi.

Ab imo pectore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0