Den andra tisdagen i Mars månad.

God morgon alla glada och även till sjusovarna! Mulet väder idag, men jag har inte gett upp hoppet om att få se solen idag också. Min dag ska bli lugn (har jag bestämt). Är äntligen ifatt med allting, Så nu blir det lite välförtjänt vila och "göra vad jag vill".
I går missade jag en god väns födelsedag! Pinsamt värre ! Men jag har låtit skicka blommor idag i stället.



Nu närmar sig firandet av St. Patrick`s Day i Dublin. Festligheterna pågår i 6 dagar och Paraden är höjdpunkten
i firandet.



Just nu kör två brandbilar in på villaområdet Duvedal. Hoppas att det inte är någon större olycka, men då borde det vara fler bilar.
Nu ska jag göra mig klar för dagens eskapader. Hi..Hi..
Ha en jättefin tisdag ! Kramar.
Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0