En bra dag går mot sitt slut.

Hej vänner. Har ni det bra? Jag hoppas det.
Jag bär på en dröm. Förresten det gör vi väl alla... men detta har jag velat så länge och önskat så länge...
(Precis som med Svansjön) Men jag befarar att det här nog aldrig blir verklighet. Men jag önskar att en god fe, skulle uppenbara sig och säga följande: Bibbi.. du har ju så länge velat resa till SanFransisco..nu när du fyller 60 år så ska du få göra den resan! Ja, jag vet..att det låter barnsligt, men man ska väl inte sluta drömma och önska, eller hur? Då blir livet alldeles för trist! Varför jag så gärna vill dit kan jag inte förklara. Kanske jag har levt ett tidigare liv där, vad vet jag!



    

   



 



NÅJA...MEN VAD ÄR EN BAL PÅ SLOTTET....... (Syftar på Askungen när hon inte får vara med på balen)

Nu väntar i alla fall programmet Spårlöst. Det är spännande också.

Ha en fin kväll så hörs vi i morgon.
Kramar från Bibbi.

Ab imo pectore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0