FEBER

Hej igen.
Nu har jag gjort alla tråkiga saker och känner mig rätt så nöjd. Men på eftermiddagen så började jag frysa så förskräckligt. Tog på mig flera tröjor och kollade hur kallt det var inomhus. Funderade på att tända en brasa. Men det fanns ingen anledning till det, då här var varmt och gott enl. termometern. Hade även en dunkande huvudvärk. Till slut kollade jag om jag hade någon feber då jag kände att något var riktigt fel och visst...38.2 grader visade den på.Fort i med 2 Panodil. Fryser fortfarande, men huvudvärken är lite bättre. Typiskt!



Maten smakade inte, trots att det var jättegott enl. Angelica. Kaffe smakar inte heller. Jag vill inte ha någonting, utan tänker gå och lägga mig nu. Har fått ringt och sagt ifrån om att ha Mio i morgon. Jag vill absolut inte att han blir smittad.
Jag har gjort semlor till Janne, som han kan ta när han kommer hem.
Nu säger jag god natt till er alla och hoppas att ni har haft en skön helg.
I morgon är en annan dag...
Kramar till er från mig.
Ab imo pectore.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack för din hälsning. Även jag är nu magsjuk och kommer att stanna hemma idag.



Jag ringer senare idag



//



Fredrik

2009-03-02 @ 11:49:02
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0